SİPARİŞ
• Siparişlerim ile ilgili bilgiyi nasıl alabilirim?
Siparişleriniz ile ilgili bilgileri müşteri panelinizden takip edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olursa destek@blanca.com.tr adresine mail yollayabilir veya 0232 446 28 06 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
• Kabul ettiğiniz ödeme şekilleri nelerdir?
Blanca.com.tr’de tüm kredi kartları geçerlidir.PTT kargo ile kapıda nakit ödeme yapma imkanınız bulunmaktadır. Ödemenizi aynı zamanda havale/eft yoluyla da gerçekleştirebilirsiniz. Havale/Eft yoluyla gerçekleştirilecek ödemeler için gerekli banka bilgilerimiz, ödeme sayfasında belirtilmektedir.
• Verdiğim siparişi değiştirebilir miyim?
Verdiğiniz siparişe ait ürünler kargolanmamış durumda ise bizi arayarak veya mail yolu ile siparişinizi değiştirebilirisiniz.
• Kredi kartı bilgilerimi yazmak ne kadar güvenli?
Blanca.com.tr’de gerekli tüm güvenlik önlemleri alınmıştır. SSL güvenlik hizmetleri ile kişisel bilgileriniz güvende olacaktır.
• Hediye paketi yapıyor musunuz?
Sepetim sayfasında hediye mesajı işaretlediğiniz siparişleriniz için hediye kartı ve hediye paketi ekleyebilirsiniz.
• Sipariş verdiğim bir ürünü nasıl değiştiririm?
İnanılmaz kolay. Giyilmemiş, yıkanmamış, hasar görmemiş her ürünü faturasi olmak şartı ile 15 gün içerisinde kargo bedelini ödeyerek tarafimiza yollayin. destek@blanca.com.tr adresimize mail atarak ürünü hangi model ile değiştirmek istediğinizi mutlaka yazın ve faturasıyla beraber kargo ile adresimize gönderin.
• Değişim için bir ücret öder miyim?
Değişim işlemleri için ücret bedeli urunu bize yollarken sizin tarafinizdan odenir size gelecek olan yeni urun kargosunun odemesi tekrar bizim tarafimizdan odenir.
• Kendime uygun bedeni belirlemekte zorluk çekiyorum. Ne yapmalıyım?
Ürün sayfalarında yer alan ölçü tablosuna göz atmanızı öneririz. Eğer yinede emin olamıyorsanız fikir almak için BLANCA’ya danışabilirsiniz .Blanca instagram:blancabutik hesabında direkt mesaj bölümünde size yardımcı olmak için hep bekliyor olacak.
• Firma iletişim bilgileriniz nedir?
Bize en kolay instagram hesabımız;blancabutik direkt mesaj bölümünden , mail adresimiz destek@blanca.com.tr ve telefon 0232 446 28 06 ’den ulaşabilirsiniz.
KARGO
• Siparişimin kargoya teslim edildiğini nasıl bilebilirim?
Siparişinin kargoya teslim edildiği akşam e-posta aracılığı ve site üzerinden “Siparişlerim”kısmından gönderi nosu bildirilecektir.
• Ürünüm ne kadar zamanda bana ulaşır?
Kargo teslim gününden sonra 2 iş günü içinde kargo elinize ulaşmış olacaktır.
• Kargoma ait mail aldım fakat ürünüm daha gelmedi. Ne yapmalıyım?
Size gönderdiğimiz kargo takip numarasından kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz. Daha detaylı bilgi için destek@blanca.com.tr adresine mail yollayabilir veya 0232 446 28 06 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
• Ürünlere ait kargo teslim süreleri nasıl belirleniyor?
Kargo teslim süreleri siparişten bir gün sonra ve Cumartesi –Pazar harici yani işgünleri sürecinde kargoya verilir.
• Geç kalan siparişim var, ne yapmalıyım?
Teslim edilmesi tarihi geçmiş olan siparişleriniz için destek@blanca.com.tr adresine mail yollayabilir veya 0232 446 28 06 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgiye ulaşıp dilerseniz siparaşinizin iptalini gerçekleştirebiliriz.
• Kargo ücreti neye göre belirleniyor?
Bunu hiç düşünmeyin . Çünkü BLANCA’nın Gardrobundan yapılan tüm alışverişlerde kargo ücreti bize aittir.Sadece Değişim işlemlerinde urunu bize yollamak icin yapilacak kargo odemesi size ait oluyor.
• Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?
PTT,Yurtiçi ve Aras Kargo ile çalışıyoruz.
• Kargomun takibini nasıl yapacağım?
Kargonuza ait takip kodu size mail olarak yollanacaktır. Ayrıca “SiPARİŞLERİM” kısmında kargo takip numaranız paylaşılacaktır.